VÁSÁRLÁS

Vitaminhiány
Mentális zavar és bőrbetegség is kialakulhat
MEGNÉZEM
Szív-és érrendszer
Elengedhetetlenek a szűrővizsgálatok
MEGNÉZEM
Bélflóra
Így védhetjük meg a bélflóránkat
MEGNÉZEM
Egészség télen
Így őrizhető meg télen is az egészség
MEGNÉZEM
Diéta
A diéta alatt sem kell megvonni magunktól a finom falatokat
MEGNÉZEM
Súlyfelesleg
Szakember segítségével még gyorsabban leadhatjuk súlyfeleslegünket
MEGNÉZEM

AZ EGÉSZSÉG
DEFINÍCIÓJA

A modern magyar életstílus az élmények kimaxolását sugallja. Ugyanakkor a nemzetközi trendek a slow turizmus, a lassú pihenés filozófiáját emlegetik. Vajon fontos és lehetséges egyensúlyt teremteni a kiteljesedésünk és az időgazdálkodásunk között? Vajon a tudatos flow állapotok napi rutinba építése új, eddig még nem igazán értékelt előnyökkel is jár vagy éppenséggel elengedhetetlen a modern kor emberének egyre komplexebb életébe?

Az általánosságban használt tudatosság az életünk minden területén megnyilvánul, így mi EGÉSZségtudatosságnak azt a modern életstílusban meglévő képességet nevezzük, ami nélkülözhetetlen a balance/egyensúly megtalálásához és kialakításához.

Az ember az élethelyzetek pillanataihoz alkalmazkodik oly módon, hogy egyrészt figyel a saját testi-lelki-mentális és szociális jóllét egyensúlyára, másrészt figyel és tekintettel van a többi ember testi-lelki-mentális épségére mind személyesen, mind pedig az online térben. Nem utolsósorban pedig figyel a természeti környezet és az ember kölcsönhatásaira is.

Az EGÉSZségtudatosság alapját az információ felelősségteljes használata és napi rutinba történő, egy magasabb szintű integrálása jelenti. Ezek alapján mi azt az embert nevezzük EGÉSZségtudatosnak, aki napi szinten tesz a testi-lelki-mentális épségéért; másokat is motiváló, inspiráló, pozitív kommunikációt folytat mind személyesen, mind pedig az online térben; és ugyanolyan fontos számára a természeti környezet mint a társas kapcsolatok. Összességében tehát, a modern élet sodrása közben a mindennapi élethelyzetekből származó stresszre önmagunkra vetítve egyfajta építő stratégiát alkalmazunk.

Hogyan lehetséges a stressz feldolgozása?

Kattints a gombra a programok megtekintéséhez!